יום חמישי, 2 במאי 2013

הבלוג הראשון שלי : מטרות הכתיבה ומשמעותה עבורי

הבחירה מה לכתוב ואיך לא תמיד קלה. לשמחתי היא מאפשרת יצירתיות, חדשנות ומקוריות. הכתיבה עבורי היא חוויה של ביטוי אישי. כאן התבקשתי לבטא את מטרות הבלוג עבורי. אני בהרהורי הרבים למה התכוונו מוצאת שהכתיבה עבורי תהיה תהליך של רפלקציה וחשיבה. חשיבה על חשיבה. בלימודים חושפים אותנו למגוון כלים ודעות באשר הם. כל דבר משאיר חותם וחשיבה נוספת מה הקשר לתקשוב, מה השימוש הנכון שיעשה בכלי, מתי כדאי להשתמש בזה בצורה הטובה ביותר ועוד.
כך שאני מוצאת בתהליך הכתיבה שלעתים תכלול שימוש בשפת הסלנג, שימוש בשפה דבורה ולעתים גם ייכתבו הדברים בצורה אקדמאית. יש לציין שכל הדברים הנ"ל מאתגרים על אף שהכתיבה שלי חֶלְקָה תהיה על פי אינטואציה וחלקה על פי הכוונה ברורה.
בתהליך הכתיבה בבלוג ברור הדבר ש"לא עוד כתיבה למגירה" אלא כתיבה לצורך שיתופיות הכלל. אני תוהה ועדיין מהרהרת שמטרת הבלוג עבורי היא למידה תהליכית בנושא הטכנולוגיה בחינוך והיא תבוא לידי ביטוי באמצעות הכתיבה. שבכל פעם תשומת הלב להיבטים שונים בכתיבה תוביל לחשיבה נוספת ומשמעותית.
לכן מטרתי הינה שהבלוג :
ב- בר ביצוע
ל- לשתף את הכלל
ו- והתייחסות לתהליך כתיבה
ג- גם לאפשר לאחרים להיות שותפים להגיגים ומחשבות
זהו הבלוג הראשון שלי
ייתכן ויהיה כמו אהבה ראשונה
                טבוע חזק בזכרון .........

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה